مانليمانلي، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

قصه نی نی کوچولوی ما...

پيك نيك ني ني سايتي!!!!

1392/6/25 13:54
نویسنده : مامی جون
353 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره طلسم شكسته شد و ما تو آخرين روزاي شهريور رفتيم پيك نيك..اونم با خاله هاي ني ني سايتي...خيلي خوش گذشتتتتتتتابرو

جاي تمام دوستاني كه نتونستن بيان خاليييييييييييييييي...چشمک

دختر گلم از اونجايي كه خيلي ددري شده.. اونجا اصلا نق نزد و آروم بود...پارك بانوان

اينم يه عكس از من و خاله هااااا

از راست به چپ

بالا: خاله نيلوفر و مهرساي گلش.. من و مانلي خانم.. خاله سمانه بدون نيكان... خاله سحر و آدرين عزيزمممنیشخند... خاله هانيه و هليا گلي

پايين:خاله زهرا وآرش خان...خاله سولماز و آوا كوشولوووو 

اينم يه عكس از عشقولانه شما و آدرين نانازي

مانلي و آدرين

 چند تا عكس ديگه

مانلي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نفس مامی معین و ملینا
26 شهریور 92 17:54
وایی چقد دوس داشتم منم بودممم قربون دخملی مظلومت بشم من
بانو
29 شهریور 92 15:29
کاش منم بودم.....س]
الهام
22 مهر 92 15:18
ایشالا همیشه بهتون خوش بگذره.مانلی رو ببوس
شهلا مرتضوی
13 آبان 92 21:23
سلام دختر نازی داری... وبلاگت هم بانشاطه... من چند سالی هست که ازدواج کردم اما بچه دار نمیشیم... ایران زندگی نمیکنم... بازم حتما به وبلاگت سر میزنم... چون برام نشاط آوره... من وبلاگ ندارم اگه دوست داشتی بهم ایمیل بزن........ شادباشی. شهلا